Interwencja ma sens. Znana marka ubrań wycofuje obraźliwą koszulkę

Interwencja ma sens. Znana marka ubrań wycofuje obraźliwą koszulkę
Firma „Reserved” popisała się specyficznym poczuciem humoru, które urażała wiele osób wierzących. Mianowicie wypuszczono koszulkę szydzącą z prawd wiary. Nadruk na koszulce przedstawia pijanego św. Mikołaja oraz widnieje tam napis: „Odkupienie win”.
Wpis ze zdjęciem koszulki zamieściła Agata Puścikowska. Na swoim profilu na fb napisała zwracając się do firmy Reserved:
„Z przykrością zauważyłam, że macie specyficzne poczucie humorku, które uderza we wrażliwość zarówno moją, jak i moich bliskich.”
Dodała też:
„Podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom.”
Oraz:
„Bez żalu więc. Żegnam. A byłam stałym klientem od lat (…) warto promocję robić inteligentnie. Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości.”
W odpowiedzi Reserved wycofuje koszulkę z obraźliwym nadrukiem i pisze:
„Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć. Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych.”
Źródło: https://www.fronda.pl/a/reserved-wycofuje-koszulke-szydzaca-z-religii-presja-ma-sens,153634.html
