Aktualności

Interwencja ma sens. Znana marka ubrań wycofuje obraźliwą koszulkę

Interwencja ma sens. Znana marka ubrań wycofuje obraźliwą koszulkę
Burgess Milner on Unsplash
2 grudnia 2020 r.

Interwencja ma sens. Znana marka ubrań wycofuje obraźliwą koszulkę

Firma „Reserved” popisała się specyficznym poczuciem humoru, które urażała wiele osób wierzących. Mianowicie wypuszczono koszulkę szydzącą z prawd wiary. Nadruk na koszulce przedstawia pijanego św. Mikołaja oraz widnieje tam napis: „Odkupienie win”.

Wpis ze zdjęciem koszulki zamieściła Agata Puścikowska. Na swoim profilu na fb napisała zwracając się do firmy Reserved:

„Z przykrością zauważyłam, że macie specyficzne poczucie humorku, które uderza we wrażliwość zarówno moją, jak i moich bliskich.”

Dodała też:

„Podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom.”

Oraz:

„Bez żalu więc. Żegnam. A byłam stałym klientem od lat (…) warto promocję robić inteligentnie. Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości.”

W odpowiedzi Reserved wycofuje koszulkę z obraźliwym nadrukiem i pisze:

„Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć. Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych.”

Źródło: https://www.fronda.pl/a/reserved-wycofuje-koszulke-szydzaca-z-religii-presja-ma-sens,153634.html