Aktualności

Miesiąc promocji LGBT

Miesiąc promocji LGBT
daniel james on Unsplash
5 czerwca 2022 r.

Miesiąc promocji LGBT

Rozpoczął się czerwiec, co oznacza, że „zaleje” nas fala tęczowych logotypów różnych firm oraz postów poparcia dla środowisk LGBT w mediach społecznościowych polityków. 

Aktywiści LGBT już jakiś czas temu postanowili „zawłaszczyć” sobie czerwiec jako Pride Month, czyli „Miesiąc Dumy”, aby promować bardzo nachalnie ideologię gender.

Wiele firm, organizacji, polityków, mediów, instytucji i osób publicznych włącza się w akcję. Sposoby są różne, czasem jest to tęczowe logo, czasem post w mediach społecznościowych. Niekiedy ideologizacja idzie jednak dalej, jak niedawno informowaliśmy w przypadku Taco Bell oraz The North Face.

Jest dopiero drugi dzień czerwca, jednak media społecznościowe już zalewają „tęczowe” posty, „celebrujące” tzw. Pride Month.

Szczęśliwego #MiesiącaDumy! Nasze demokracje są silniejsze, gdy nasze społeczeństwa są różnorodne i inkluzywne. Doceniamy istotny wkład osób LGBTQI+ w życie Stanów Zjednoczonych i naszego Sojuszu NATO – napisał profil Misji USA przy NATO na Twitterze.

Ale amerykańska agencja wojskowa nie jest jedynym organem państwowym, który pokazał poparcie dla grup LGBT.

Związek Piłki Siatkowej Stanów Zjednoczonych (USA Volleyball) oraz Amerykańska Liga Baseballowa (MLB) również postanowiły pokazać w mediach społecznościowych swoje poparcie dla ideologii LGBT.

Również angielski klub piłkarski, Chelsea FC, udostępnił na Twitterze swoje logo na fladze z tęczową flagą.

Nawet politycy na wysokich stanowiskach, jak senator USA Elizabeth Warren, zapewniają, że „nigdy nie przestaną walczyć o świat, w którym wszyscy będą czuli się bezpiecznie, mogąc być tym, kim są i kochać to, co kochają”.

Promocji LGBT nie brakuje na naszym polskim „podwórku”. Posłanka na Sejm z Lewicy, Anita Sowińska, opublikowała post na Twitterze z okazji „Miesiąca Dumy”.

Źródło: https://marsz.info/pridemonth-czyli-caly-miesiac-intensywnej-promocji-dewiacji-kto-wlacza-sie-w-swietowanie/