Aktualności

Powstaje seria tęczowych klocków Lego

Powstaje seria tęczowych klocków Lego
Iker Urteaga on Unsplash
23 maja 2021 r.

Powstaje seria tęczowych klocków Lego

Od pewnego czasu coraz więcej marek angażuje się w promowanie środowisk LGBT i coraz częściej adresatami akcji i produktów są najmłodsi. Do firm promujących ideologię gender dołączyli producenci lubianych przez dzieci klocków Lego.

Nowa seria klocków nosi nazwę Everyone Is Awesome („Każdy jest niesamowity”). Zabawki, małe postaci ludzkie, w której żadna nie ma określonej płci, są przygotowane w barwach pseudo-tęczowej flagi, którą posługuje się społeczność LGBT. Pośród nich są również zabawki koloru czarnego i białego, które odnoszą się do odcieni skóry.

Autorem kampanii i propozycji tej kolekcji klocków Lego jest Matthew Ashton, przedstawiciel społeczności LGBT.

Gdy dorastałem jako dziecko LGBT+, mówiono mi, czym powinienem się bawić, jak powinienem chodzić, jak powinienem mówić, co powinienem nosić. Wiadomość, którą zawsze dostawałem, to, że w jakiś sposób byłem niewłaściwy. Próba bycia kimś, kim nie byłem, była wyczerpująca. Chciałem jako dziecko spojrzeć na świat i pomyśleć: „Wszystko będzie dobrze, jest tu dla mnie miejsce”. Chciałbym zobaczyć inkluzywne doświadczenie, które pokazuje, że „każdy jest niesamowity” – wyznał w rozmowie z dziennikiem „The Guardian”.

Od dłuższego czasu wiele firm coraz częściej angażuje się w promocję środowisk LGBT i ideologii gender. Coraz częściej obserwujemy też szerszy asortyment produktów adresowanych do najmłodszych lub wykorzystywanie dzieci w reklamach, które są faktyczną promocją środowisk LGBT.

Kilka dni temu firma Kellogg’s zaprezentowała specjalną serię płatków śniadaniowych dla dzieci, przygotowaną w barwach kojarzonych ze środowiskami LGBT. Na opakowaniu płatków śniadaniowych dzieci zachęcane są do wyboru zaimków, czy chcą, aby zwracano się do nich w formie żeńskiej, męskiej lub… „niebinarnej”.

Aktywne wsparcie zaoferowała również Pantene, znana marka kosmetyków do pielęgnacji włosów. Przed kilkoma miesiącami, w ramach „misji zwalczania uprzedzeń, barier i jak najszybszego wprowadzenia w społeczeństwie <<kultury przyjęcia>>”, firma zorganizowała dwie kampanie: „Włosy nie mają płci” oraz „Family is beautifuLGBT”. Ta ostatnia to seria reklam filmowych, w których występują pary jednopłciowe z adoptowanymi przez nich dziećmi. Firma kosmetyczna przekazywała też stowarzyszeniu LGBT jednego dolara za każde udostępnione zdjęcie z hasztagiem #BeautifuLGBTQ.

Źródło: PCh24, wirtualnemedia.pl, lanuovabq.it

Źródło: https://marsz.info/dzieci-instrument-w-rekach-ideologow/